octombrie 18, 2007

Cum imi suna mobilul !

Posted in Concerte Live tagged la 7:23 pm de baico

Am primit leapsa de la Shocs` , de aceasta data trebuie sa va spun cum imi suna mobilul .

Vedeti video aici.

Aceasta este melodia care imi anunta toate problemele, care ma trezeste dimineata prea devreme, care m`a lasat de 3 ori fara mobil in ora si care inca ma face fericit cand o aud ! 🙂 Enjoy !

Dau mai departe blogurilor : laobere si lui Maruan.

Tot respectul pentru – Dagga

Posted in Tot respectul pentru - tagged la 9:52 am de baico

Acest post este dedicat celor de la Dagga. Dagga este trupa ce mi-a ghidat drumul prin viata, ce mi-a dat speranta pentru viitor si m-a consolat pentru ceea ce s-a intamplat in trecut. Printre multele melodii ale asa numitilor ‘bunici’ ai hip-hop`ului romanesc una singura m-a facut sa realizez ce inseamna viata pentru mine. Aceasta melodie se numeste „Cum am crescut”.Melodia este un Feat`uring cu Catalin(de la trupa Coma). Am primit melodia de la un foarte bun prieten acum circa 4 ani, prin 03` cand inca eram un mic ascultator al genului. Melodia infatiseaza momentele prin care trebuie sa treci , cu bune, cu rele, dar peste care trebuie sa te zbati sa treci peste. Am ascultat aceasta melodie de mii de ori, si totusi inca imi apare un zambet tamp` pe fata cand aud primul scratch al melodiei. Aceasta piesa chiar m-a atins si cred ca este in top 5 ever best songs of my life. Enjoy it ! [i know i will]

Protest Urban 07`

Posted in Concerte Live, Interesting, Tot respectul pentru - tagged la 8:12 am de baico

La Timisoara, capitala libertatii, a luat nastere un nou proiect pe nume „Protest Urban”, cel mai mare de acest gen din tara. Proiectul aduce la un loc nume grele din industria muzicala underground, artisti consacrati in domeniul Rap`ului/Hip-Hop`ului/Admosphere si Chill out`ului. Printre artistii care deja si-au confirmat prezenta sunt : MCA, MUTU, Nostradamus, Acid, Viollent, CIA, Drop si Sfera. Pentru cei ce au timp si sunt dornici sa ia parte la cel mai mare concert de acest gen din tara este indicat sa fiti prezenti la Timisoara pe data de 28 Octombrie. Concertul se va tine in piata mare a orasului, incepand de la ora 9.00 dimineata pana la 9.00 a doua zi ! 24 de ore de muzica buna ! Pentru cei ce nu stiu ce muzica creeaza baietii, Enjoy This !